In-N-Out Burger naciska na pralnię chemiczną, aby złożyła pozew o naruszenie znaku towarowego

Niedawny pozew o naruszenie znaku towarowego wyjaśnia, dlaczego sieć burgerów In-N-Out jest parzona w pralni chemicznej w Wichita, Kansas. Pralnia chemiczna, która została otwarta w zeszłym roku, zdecydowała się na więcej niż tylko puch przed złożeniem, zdecydowała się na nazwę In-N-Out Cleaners, a także użyła logo i miała oznakowanie, które było oszałamiająco podobne do słynnego burger joint.

Pralnia, od czasu powiadomienia, zdjął swoje podobne znaki patrząc, zarówno w życiu rzeczywistym i online, a także przestał używać nazwy In-N-Out. Niemniej jednak, pozew sieci burgerów jest uporczywy, dążąc nie tylko do odszkodowania wyrównawczego, ale także odszkodowania karnego.

Znaki towarowe, hamburgery i wycieczka do pralni

W niektórych sytuacjach, oddzielne firmy, które działają w różnych miejscach i dostarczają różne rodzaje towarów lub usług mogą współistnieć z tą samą nazwą bez naruszenia znaku towarowego. Jednakże, nie jest to jeden z tych przypadków. Podczas gdy In-N-Out Burger może nie mieć żadnych lokalizacji w pobliżu In-N-Out Cleaners, ich roszczenie jest mało prawdopodobne, aby zostało uznane za nieważne z powodu braku bliskości tych firm.

W skardze sądowej, firma burger wyjaśnia, że zostali powiadomieni o naruszeniu, ponieważ potencjalni klienci byli zdezorientowani przez logo firmy sprzątającej i rozczarowani, gdy dowiedzieli się, że firmy sprzątające nie są mistrzami burgerów z Zachodniego Wybrzeża.

Dodatkowo, nawet jeśli firmy sprzątające i producenci hamburgerów działają w odrębnych branżach, zgodnie z prawem o znakach towarowych, ponownie, może to nie mieć znaczenia. Fakt, że potencjalni klienci byli rzeczywiście zdezorientowani przez logo firm sprzątających pokazuje, że istnieje rzeczywiste ryzyko wprowadzenia konsumentów w błąd, co jest jednym z problemów, które prawo znaków towarowych stara się regulować.

Co to znaczy być ikoną

Przez lata In-N-Out zyskało reputację firmy energicznie broniącej swoich znaków towarowych i innych ikonicznych cech. Kiedy dowiadują się, że inna firma używa ich logo, pozycji w menu/nazwy i włącza nazwę In-N-Out, zazwyczaj dość szybko starają się to powstrzymać.

Chociaż nazwa In-N-Out wydaje się być ogólna, kultowa sieć fast foodów spędziła dziesięciolecia na kultywowaniu wizerunku i postrzegania tej marki. W rezultacie, posiadanie In-N-Out Burger jest rutynowo na liście kalifornijskich turystów, a kiedy ci z innych stanów niż In-N-Out widzą firmę z podobną nazwą lub logo, rozczarowanie jest zwykle niedaleko, gdy dowiadują się, że podobna nazwa lub logo nie jest prawdziwą sprawą.

Send your Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *